Reklama z AdRail

AdRail » Reklama z AdRail

Reklama z AdRailTM

Skuteczność reklamy AdRail wobec innych form reklamy.

Zwiększ swoją sprzedaż poprzez umieszczenie swojej marki w pobliżu punktu sprzedaży!

Większość kampanii "Outdoor Media" są instalowane na bilbordach, pojazdach i elewacjach budynków, jednak w większości przypadków schody ruchome są znacznie bliższe odległości ostatecznego punktu zakupu. W tym przypadku AdRailTM będzie stymulować sprzedaż marki która jest reklamowana.

AdRailTM szybko staje się popularnym medium w portach lotniczych, centrach handlowych, hotelach, obiektach sportowych i na stacjach tranzytowych na całym świecie.

 

1) Kto powinien korzystać z ADRailTM?
Przede wszystkim powinny korzystać firmy które chciałyby zaprezentować konsumentom swoja markę w zupełnie nowy sposób - czyli przekazanie wiadomości/ logo bezpośrednio w ręce milionów klientów.

2) Jakie korzyści otrzymuje reklamodawca?
Uwagę potencjalnych klientów przez ok. 30 sekund podczas jazdy schodami, rewolucyjną technikę marketingu wpływającą na lojalność wobec marki, wysoką częstotliwość wrażenia wygenerowanego przez klienta, czyli efekt "WOW", maksymalizację świadomości marki poprzez zwiększenie częstotliwości osób korzystających z ruchomych schodów.

3) Jakie korzyści otrzymuje pasażer?
Jazda schodami jest bezpieczna, ponieważ będą one promować i zachęcać do trzymania się poręczy Informacje na temat promocji, dostępnych nowych produktów, ogłoszeń publicznych, itp.

4) Jakie korzyści otrzymuje właściciel schodów?
Dodatkowy dochód wygenerowany przy minimalnym nakładzie kosztów poprzez wykorzystanie wcześniej nieproduktywnych struktur. Możliwość efektywnej komunikacji z klientem oraz poprawę wyglądu danej lokalizacji poprzez grafikę olśniewającą wizualnie.

5) Co sprawia, że ADRailTM jest tak skuteczne?
Badania skuteczności reklamy AdRaiTM dotyczyły zauważalności reklamy na poręczach schodów oraz jej zapamiętania. Ankieterzy AdRailTM, zadali pytania 250 przypadkowym osobom, wjeżdżającym bądź zjeżdżającym schodami ruchomymi. Wyniki przeprowadzonych badań wskazują: "70% osób zjeżdżających schodami w dół oraz 70% osób wjeżdżających schodami na górę deklaruje, że reklama umieszczona na poręczach schodów jest przez nich zauważalna".

Ponadto, warto zaznaczyć, że wiele z tych osób także zauważyło i było w stanie opisać reklamę na schodach jadących w przeciwnym kierunku.

6) Jaki jest koszt kampanii z ADRail™?
Koszt kampanii zależy od: lokalizacji czy też długości kampanii. W celu otrzymania pełnej oferty prześlij swoje zapytanie lub skontaktuj się bezpośrednio dzwoniąc pod: +48-662-122-663.

7) Jakie znane marki korzystały z ADRailTM?
Jedne z najpopularniejszych firm korzystających z AdRailTM to: Coca-Cola, NTT, McDonalds, Fuji, DHL, Kraft, SIG, TDK, BMW, Samsung, Starbucks oraz Olympus.

8) Recall marki
Badania wykazały, że 42,6% osób korzystających ze schodów pamięta, że marka była reklamowana na ADRailTM, podczas gdy tylko 32% pamięta, że widzieli ją na billboardach. Jest to potwierdzeniem, że ADRailTM jest bardzo skutecznym i wydajnym medium reklamowym.

9) Jak ustalić, czy dana witryna jest idealna dla ADRailTM?
W celu uzyskania najlepszej widoczności kampanii, ADRailTM powinien być zainstalowany w dużym natężeniu ruchu, takim jak systemy tranzytowe, centra handlowe, domy towarowe, lotniska, stadiony sportowe, hotele i centra kongresowe.

10) Jakie są okresy ważności kampanii ADRailTM?
Kampanie są oferowane w różnych terminach w oparciu o wybrany program. Są to z reguły 3 - 6 miesiące, ale ADRail™ oferuje również 1 - 2 tygodnie kampanie specjalnie do konwencji, targów, szybkich promocji i innych wydarzeń w krótkim okresie.

11) Jak długo potrwa otrzymanie taśmy ADRailTM oraz montaż?
Cały proces zamówienia ADRailTM trwa około 15 dni od dnia otrzymania i zatwierdzenia projektu grafiki do instalacji. Jest również możliwość wykonania zamówienia expressowego trwającego do 10 dni. Średni czas instalacji to ok. 2 godzin.